1. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ – ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

1.1. Προϋποθέσεις άσκησης δικαιώματος.

Έχετε στη διάθεσή σας προθεσμία εντός 14 ημερών να υπαναχωρήσετε από την αγορά που τυχόν πραγματοποιήσατε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, χωρίς να αναφέρετε τους λόγους ή να μας παρέχετε οποιαδήποτε εξήγηση (αναίτια υπαναχώρηση).

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται όταν θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας.

Η ως άνω προθεσμία των δεκατεσσάρων (14) για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, άρχεται από την επόμενη της ημέρας που εσείς ή πρόσωπο που τυχόν εσείς μας υποδείξετε ως αρμόδιο για την παραλαβή των προϊόντων σας (άλλο από τον μεταφορέα) αποκτήσετε τη φυσική κατοχή των αγορασθέντων αγαθών.

Σε περίπτωση που έχετε παραγγείλει περισσότερα από ένα αγαθά με μια παραγγελία και τα οποία παραδίδονται χωριστά, η προθεσμία ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω άρχεται από την επόμενη της ημέρας που εσείς ή πρόσωπο που τυχόν εσείς μας υποδείξετε ως αρμόδιο για την παραλαβή των προϊόντων σας (άλλο από τον μεταφορέα) αποκτήσετε τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού.

1.2. Υποχρεώσεις καταναλωτή κατά την υπαναχώρηση.

Σε περίπτωση ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω, οφείλετε να επιστρέψετε σε εμάς (στη διεύθυνση που αναγράφεται στο παρόν) το προϊόν από την αγορά του οποίου υπαναχωρείτε άμεσα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση.

Για τις επιστροφές των προϊόντων, το κόστος της επιστροφής των προϊόντων το αναλαμβάνετε εσείς, εκτός και αν πρόκειται για κατεστραμμένα ή ελαττωματικά προϊόντα που σας έχουμε αποστείλει εμείς, οπότε και το κόστος της επιστροφής το αναλαμβάνουμε εμείς.

1.3. Υποχρεώσεις paidikasymeon.gr κατά την υπαναχώρηση.

Εάν υπαναχωρήσετε από κάποια αγορά σας σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, εκτός των εξόδων παράδοσης (σύνολο των μεταφορικών εξόδων της συναλλαγής μας και το κόστος επιστροφής των προϊόντων σε εμάς) και των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στην επιλογή σας για πληρωμή της παραγγελίας σας με αντικαταβολή, με την επιφύλαξη των όσων ρητά ορίζονται κατωτέρω.

Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί άμεσα, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός δεκατεσσάρων(14) ημερών από την ημερομηνία που το paidikasymeon.gr θα παραλάβει τα προϊόντα που επιστρέψατε σύμφωνα με τα ανωτέρω οριζόμενα και με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου ΙΙ. Γ. 4.5.

Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με πίστωση του τραπεζικού σας λογαριασμού τον οποίο θα γνωστοποιήσετε στο paidikasymeon.gr κατά την άσκηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης.

Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα και την απόδειξη για την επιστροφή τους.

Σε κάθε περίπτωση δε θα χρεωθούν επιπλέον έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων εκτός και αν η τράπεζα στην οποία επιθυμείτε να γίνει η κατάθεση δεν είναι μια από τις οποίες συνάπτει συνεργασία και διαθέτει λογαριασμό το paidikasymeon.gr.

1.4. Επιστροφή Προϊόντων.

Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή των χρημάτων σας μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά από την αγορά των οποίων υπαναχωρείτε στην ίδια καλή κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω, διευκρινίζεται ότι τυχόν προϊόντα τα οποία έχετε αγοράσει με κάποια έκπτωση οφειλόμενη στην αγορά του προϊόντος από την οποία υπαναχωρείτε, οφείλετε να τα επιστρέψετε μαζί με το βασικό προϊόν από την αγορά του οποίου υπαναχωρείτε, διαφορετικά η υπαναχώρηση θεωρείται ως μη ασκηθείσα από εσάς και άρα ουδεμία υποχρέωση παράγεται για εμάς.

Αναγνωρίζετε δε και συναινείτε ότι αποτελεί δική σας ευθύνη η τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων που επιστρέφετε, η οποία (μείωση) επέρχεται ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των εν λόγω προϊόντων εκ μέρους σας, πλην εκείνης που είναι αναγκαίας για τη διαπίστωση της φύσης και των ιδιοτήτων των προϊόντων.

Διευκρινίζεται ωστόσο ότι για να πάρετε πίσω τα χρήματά σας στην περίπτωση της υπαναχώρησης, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του και να συνοδεύονται από όλα τα σχετικά έγγραφα και την απόδειξη αγοράς.

Όλα τα προϊόντα, που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, να μην έχουν αλλοιωθεί με οποιοδήποτε τρόπο και να διαθέτουν το ειδικό καρτελάκι της σήμανσής τους, σε διαφορετική περίπτωση οι επιστροφές ΔΕΝ θα γίνονται δεκτές.

Ρούχα και Αξεσουάρ.

Όλα τα ρούχα και αξεσουάρ που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να μην έχουν πλυθεί με οποιοδήποτε τρόπο.

Παπούτσια.

Όλα τα παπούτσια θα πρέπει να τα δοκιμάζετε σε μαλακή επιφάνεια όπως το χαλί, μέχρι να είστε σίγουροι ότι θέλετε να τα κρατήσετε.

Τα παπούτσια θα πρέπει επιστρέφονται στην αρχική τους, άθικτη συσκευασία, διότι θεωρείται μέρος του προϊόντος.

Παπούτσια τα οποία επιστρέφονται χωρίς κουτί ή σε κατεστραμμένο κουτί και με σημαδεμένες σόλες ΔΕΝ θα γίνουν αποδεκτά και θα επιστραφούν πίσω στον καταναλωτή.

Εσώρουχα.

Στα εσώρουχα και μαγιό, καθαρά για λόγους υγιεινής, ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ για αυτό παρακαλούμε επιλέξετε με προσοχή το σωστό νούμερο που επιθυμείτε με βάση αυτό που φοράτε συνήθως.

Το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του, διαφορετικά τo paidikasymeon.gr δεν τα παραλαμβάνει καθόσον συμφωνείτε ότι το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν έχει νομίμως ασκηθεί και σύμφωνα με τους όρους του παρόντος.

Σε περίπτωση επιστροφής λόγω λάθους εκτίμησης σας (χρώμα, μέγεθος, κ.λπ..), τα προϊόντα δεν ανταλλάσσονται με χρηματικό ποσό και τα μεταφορικά έξοδα και τα έξοδα αντικαταβολής επιβαρύνουν εσάς.

Δηλαδή, αφαιρούνται από το αρχικό συνολικό ποσό της αγοράς σας:

α) το σύνολο των μεταφορικών εξόδων της συναλλαγής μας και το κόστος επιστροφής των προϊόντων σε εμάς και το κόστος αντικαταβολής, εφόσον η πληρωμή έχει γίνει ΜΕ αντικαταβολή,

ή,

β) το σύνολο των μεταφορικών εξόδων της συναλλαγής μας και το κόστος επιστροφής των προϊόντων σε εμάς, εφόσον η πληρωμή έχει γίνει ΧΩΡΙΣ αντικαταβολή.

Σε περίπτωση επιστροφής, αποδεδειγμένα ελαττωματικών προϊόντων, τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εμάς.

Στην περίπτωση που το προς επιστροφή προϊόν,

α) δεν αποδειχτεί ελαττωματικό,

β) διαπιστωθεί ότι έχει χρησιμοποιηθεί,

γ) έχει καταστραφεί η συσκευασία του,

επιστρέφεται στον αγοραστή με μεταφορικά έξοδα που επιβαρύνουν τον ίδιο.

  1. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ – ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε, Εκτός των Εσωρούχων και Μαγιό, στα οποία για λόγους υγιεινής ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας και να ζητήσετε την αντικατάστασή του.

Η επιστροφή των προϊόντων με σκοπό την αντικατάσταση αυτών, δεν αποτελεί ενέργεια υπαναχώρησης εκ μέρους σας και άρα δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου ΙΙ. Γ. 4. της παρούσας.

Ως αλλαγή προϊόντος, εννοούμε την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλη παραλλαγή (μέγεθος, χρώμα, κ.λπ..), του ίδιου κωδικού προϊόντος.

Οι αλλαγές προϊόντων, γίνονται μόνο εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες παραλλαγές των προϊόντων.

Δεν δεχόμαστε αλλαγές ή επιστροφές προϊόντων, με παραβιασμένη συσκευασία, ή χρησιμοποιημένων, ή γενικά με αλλοιωμένη την αρχική τους κατάσταση.

Δεν δεχόμαστε αλλαγές εσωρούχων και μαγιό, σε καμία περίπτωση, για λόγους υγιεινής.

(1) Για να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα προϊόντα θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρία ταχυμεταφορών (courier) που σας παρέδωσε το δέμα αναφέροντας ότι πρόκειται για επιστροφή προς το paidikasymeon.gr, προκειμένου να παραλάβει το δέμα προς επιστροφή και να δρομολογηθεί η διαδικασία.

(2) Στη συνέχεια τοποθετείστε το είδος στη συσκευασία του με το καρτελάκι του, την απόδειξη της παραγγελίας και καταγράψτε τι αλλαγή θέλετε να κάνετε (π.χ. αλλαγή σε νούμερο, σε χρώμα ή αν θέλετε επιστροφή χρημάτων) και παραδώσετε το δέμα στην ταχυμεταφορική (courier).

(3) Μόλις παραλάβουμε το δέμα, πραγματοποιείται έλεγχος διαθεσιμότητας των προϊόντων που θέλετε να αλλάξετε. Εφόσον το προϊόν/ντα είναι διαθέσιμα, θα κάνουμε την αλλαγή και θα σας το επιστρέψουμε.

Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο θα επικοινωνήσουμε μαζί μας για να συζητήσουμε μαζί την αντικατάσταση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση αλλαγής αποδεδειγμένα ελαττωματικών προϊόντων, αυτά δεν ανταλλάσσονται με διαφορετικά προϊόντα ή χρηματικό ποσό, αλλά αντικαθιστούνται.

Μπορεί να συμφωνηθεί η αντικατάσταση προϊόντος με κάποιο άλλο, διαφορετικό προϊόν, μετά από συνεννόηση των δύο μερών και μόνο εφόσον η επιχείρηση μας διατίθεται να αντικαταστήσει το προϊόν.

Στην περίπτωση που η αλλαγή γίνεται, κατόπιν συμφωνίας, με ακριβότερο προϊόν, πληρώνετε την διαφορά και το νέο κόστος αντικαταβολής. Φυσικά μπορείτε να αποφύγετε την αντικαταβολή με κατάθεση της διαφοράς στην τράπεζα.

Σε περίπτωση αλλαγής λόγω λάθους εκτίμησης σας (χρώμα, μέγεθος, κ.λπ..), τα προϊόντα δεν ανταλλάσσονται με χρηματικό ποσό και τα νέα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.

Σε περίπτωση αλλαγής, αποδεδειγμένα ελαττωματικών προϊόντων, τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εμάς.

Στην περίπτωση που το προς αλλαγή προϊόν,

α) δεν αποδειχτεί ελαττωματικό,

β) διαπιστωθεί ότι έχει χρησιμοποιηθεί,

γ) έχει καταστραφεί η συσκευασία του,

επιστρέφεται στον αγοραστή με μεταφορικά έξοδα που επιβαρύνουν τον ίδιο.

Σε περίπτωση αλλαγής ή επιστροφής, τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στη συσκευασία τους σε άθικτη κατάσταση και θα πρέπει να συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς.

Οποιαδήποτε αλλαγή ή επιστροφή, δεν συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς, δεν θα γίνεται δεκτή.

Ρητά συμφωνείται ότι:

Η αντικατάσταση των προϊόντων πραγματοποιείται εφόσον το προϊόν προς αντικατάσταση επιστρέφεται στην Επιχείρηση μας στην ίδια καλή κατάσταση που αρχικά το παραλάβατε.

Η Επιχείρηση μας δεν αντικαθιστά προϊόντα τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, αλλοιώσεις, κακώσεις ή δε συνοδεύονται από όλα τα έγγραφα τα οποία λάβατε από εμάς.

X
To top Cookie Box Settings